Haaj!

Hejhej, superdålig uppdatering här..
Menmen.
Jag har i alla fall väldigt mycket att göra, vet inte hur det är med dom andra.. Haha.
Men i alla fall så har jag och Annika bestämt att vi ska träffas 28-29 november! Hennes pappa skulle ändå hit då. <3
Pusspå´t <3
För övrigt så ska Lina och Emma se Linda i Helsingborg på söndag. Bara för att jag vill dit så sjukt mycket! Vill helst bara ta första bästa tåg dit. Men det går tyvärr inte eftersom jag ska till Thailand >< I need money!
Men jag hoppas att jag får lyssna på det via telefon.
Själv så ska jag på danskväll på lördag. Eller ja, min dansförening ordnar danskväll.
Så vi ska dansa uppvisning, och sen blir det väl bugga hoppas jag. Jag behöver seriöst en buggkurs ><! Haha.
Men det får gå, det är ju roligt i alla fall.

Jag saknar underbara folk så sjukt mycket =/
Men jul kommer bli underbart!
För övrigt så ska jag till Thailand om 13 dagar... Jag längtar något enormt! Jag kommer nog blogga något inlägg därifrån skulle jag tro, och bilder blir det självklart! I mängder!

Hoppas ni mår bra!
Kärlek / J.




Saknar!

Kommentarer
Postat av: Annika

Underbara människa, ja längtar redan till November x) <3



Btw. Vi måste ha gruppsamtal på söndag i tellen x)

2008-09-30 @ 14:37:58
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej! Är det Linda Bengtzing som ska vara i Helsingborg i morgon (söndag) eller är det någon annan Linda? ;)

// Josefine

2009-05-23 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0