10 dagar kvar!

Haaj! :D
Det är bara 10 dagar kvar tills bästa helgen börjar!
Då bliré till å skämma ut sig på hemmaplan för min del! Äntligen!!

Iaf, Lina och Emma kommer att komma till mig när jag är i skolan, så jag ska försöka springa hem och låsa upp åt dom. Nu pratar jag om vad som kommer hända alltså..För er som är tröga :D
Annika kommer senare så henne hämtar vi på stationen =)

Iaf, så huvuddagen blir ju lördag.
Går ner till Karlsholme vid 7 typ? Och insläppet är 10.
Sätter oss antagligen framför scen, och väntar , målar skyltar och har allmänt kul. Linda börjar klockan 15 och då blir det ju bara ännu mer jättekul! :D <3 (a)

Och när Linda är kvar, så hoppas vi att hon stannar kvar, så att vi hinner prata med henne och så. Hon stannar säkert, annars blir det till å sprionera hos Martin (a). mwahhaha! :D
Iaf, så har jag kommit på att vi måste pröva allt som finns att göra på det där stället den dagen.
Bland annat, sky-liftsålning (HJÄLP!), klättra lyktstolpe, en massa kul var det :D
Hihi ^^.

<3

Kärlek och längtan! / Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0