Lördaag!

<3


Jag och Lina vaknade vid 5.50 av mobilerna... Lagom pigga... Skyndade ner och åt frukost lite snabbt, Emma hade varit uppe sen kvart i fem, så för en gång skull behövde vi inte väcka henne ;D.


Vi bar ner alla väskor, vilket var ganska många... ;) Och sen åkte vi iväg till Malmö. När vi satte oss i bilen var det bara 1 timme kvar tills mitt och Linas tåg skulle gå, och eftersom det tar en timme till Malmö, så blev det lite stressigt... Men iaf, vi hann precis och kom på tåget 2 minuter innan det skulle gå.

På tåget smsade vi med Emma, pratade, lyssnade på musik, skrev listor på grejer vi skulle ha med till läckö m.m.

Tågresan gick väldigt fort och efter 4 timmar var vi framme i Skövde. Klockan var då 11.45.

Men istället för att ta första bussen hem till Mashta så gick vi till Commerce och shoppade i några timmar. Lina gjorde av med 10 kr och jag med... 550 , haha.

Så då var man visst fattig igen...


Vi gick bort till centralen och väntade på bussen i en timme ungefär...

När vi völ kom på bussen så fungerade inte mitt busskort, vilket inte är så ovanligt ><.

Så vi fick åka gratis från Skövde och hem! ;)  Sån´t gillar vi.


När vi kom till stan så åkte vi i stort sett bara hem till mig innan vi skulle tillbaka till stationen för att hämta Emma! Wie. <3

Hemma fick vi äntligen äta vilket vi inte hade gjort under hela dagen, då var klockan fem... Men efter maten fick vi äntligen slänga oss i poolen, vilket vi hade längtat efter hela veckan! 28 grader, och Lina tyckte det var kallt  ?! Jäjä, vissa är konstiga... ;)


Ja, mer hände inte den dagen, vi packade klart allt till Diggiloo dagen därpå! Plus att vi gjorde iordning matsäck och så... Gick och lade oss redan vid 11 för att vi skulle orka upp dan därpå.


// Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0