Fredag

På Fredagen så ja, vad gjorde vi då?
Jo, huset skulle nog visas, så vi va väl härifrån igen.
Jag var med pappa i Tomelilla och tjejerna var hos hästarna.
Jag skulle hjälpa till på bion där (pappa jobbar där, jag har jobbat där och Lina jobbar där nu) innan Lina, jag och Jennie skulle se Mamma Mia. När vi hämtat tjejerna och sedan varit hemma om och ätit så åkte vi tillbaka till bion.
Jag satt i kassan och de andra 2 städade när filmen innan var slut.
Vi såg som sagt Mamma Mia, shit vilken film! I slutet kom både Jennie och jag på oss själva med att sitta och digga med musiken. Det såg ganska kul ut.
Efter filmen blev det till att åka hem, eftersom vi skulle upp tidigt dagen efter för att åka till Mashta (Mariestad för er som inte är så haj på de väshötska ortsnamnen)
När vi kom hem så packade vi och tapetserade klart mitt rum.
Ska ju som sagt snart ta ner det, men hey! Det ska ju vara fint när man visar det!

Allt från den dagen


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0