Emmas Tisdag i Göteborg...

Min tisdag började sent. Vi hade inga klockor på ringning.
Efter frukost så drog Anna-Karin och jag iväg och sprang.
Mitt i City, yeah! Vi va väl lite utstirrade med vi sprang på bra (ja, läs joggade).
Vi tog oss in till Kungstorget och tog oss sedan tillbaka.
Där duschade vi och vilade lite innan vi åkte in till Nordstan och träffade Mika.
Inne på Nordstan sprang vi in i Lina, Jennie, Sandra och Annika. Trevlans trevlans!
Egentligen gjorde vi inte så mycket på dagen. Tog det lugnt och gick lite i affärer och töntade oss mest. Vid halv 5 åkte vi tillbaka till Masthugget och lagade mat och satt med datorn. Jag säger bara "Vad var det jag sa? SKITBRA!" Haha... Internt, men väldigt roligt!
Vid halv 8 kom vi på att vi nog skulle ta oss in till Kungstorget för att se på Arrival men Jenny Gee. Kul att se henne längst fram för en gångs skull!
Efter det åkte vi hem igen och la oss för att sova.
Vi skulle ju upp TIDIGT dagen efter.

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0